تلفن‌هاي شبانه روزي دريافت شکايات در استان ها راه اندازي مي‌شود

به گزارش ميراث آريا(chtn) جمشيد حمزه‌زاده، قائم‌مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور ضمن بيان اين مطلب و با اشاره به اينکه نظارت بر تاسيسات و مراکز گردشگري از دغدغه‌هاي اصلي اين ستاد است گفت: نظارت بر تاسيسات و مراکز گردشگري در فصل تابستان به صورت ملي و استاني و همچنين نامحسوس انجام خواهد شد.
وي ادامه داد: علاوه بر نظارت‌هاي مستمر از سوي کارشناسان سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، زمينه‌ نظارت مردم نيز فراهم شده است، به‌طوري که علاوه بر راه‌اندازي سايت اينترنتي رسيدگي به شکايت‌هاي مردمي، براي هر استان يک تلفن 24 ساعته با هدف دريافت انتقادها اعلام مي‌شود.
وي همچنين بر ضرورت اطلاع‌رساني درباره‌ سفرهاي تابستاني تأکيد و بيان کرد: تمام کيوسک‌ها و دفاتر اطلاع‌رساني مبادي ورودي و خروجي استان‌ها با ارايه‌ اقلام تبليغاتي رايگان به مردم فعال خواهند شد.
قائم‌مقام ستاد تسهيلات سفرهاي کشور همچنين محدوديت ظرفيت اقامتي کشور را از ديگر دغدغه‌هاي اصلي سفرهاي تابستاني اعلام کرد و گفت: با هدف رفع اين محدوديت‌ها، تلاش کرديم که از تمام ظرفيت‌ها و مراکز اقامتي کشور از جمله اقامتگاه‌هاي دولتي، زايرسراها، خانه‌هاي شخصي و کمپ‌ها استفاده کنيم .به همين منظور بيش از 180 زائر سرا در مشهد شناسايي شده است.
وي در پايان صحبت‌هايش به تدوين تقويم جشنواره‌هاي هر استان اشاره کرد و گفت: اين تقويم به زودي در اختيار آژانس‌هاي مسافرتي و مردم قرار مي‌گيرد تا مردم با در دست داشتن اين اطلاعات براي سفر‌هاي خود برنامه‌ريزي کنند.

وي همچنين از ارائه تخفيف هتل‌هاي تهران به تور‌هاي ورودي، سفر‌هاي ارزان قيمت و کارت سفر ملي خبرداد.
102/

انتهای پیام/

کد خبر 138704097